reklama

Byť sám a samota je rozdiel...asi

...sedím na izbe sám a rozmýšľam o tom, či mám rád samotu alebo nie. Zhodnotil by som to takto nejasne: Som rád sám, ale nemám rád samotu. Má to zmysel ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Som spoločenský človek. Mám rád ľudí, skoro všehodruhu. Na každom sa snažím nájsť niečo, čo mi nevadí. Nie vždy to ide.

Napriek tomu, že mám ľudí rád, tak rád bývam aj sám. Úúplne sám. Doslova. Dokonca, keď sa ma v meste turisti pýtajú na cestu, odpoviem im, že nerozprávam ich jazykom. A keď sú to moji slovenskí spoluobčania, odpoviem im, že netuším, kde sa nachádza ich objekt, pretože som len obýčajný CP-čkár, ktorý je tu pár dní a sám neviem, kde čo je. Neviem, či je to dobré alebo nie. Nezaujíma ma to. Jednoducho, aj muži majú svoje dni a moje dni majú väčšinou takýto charakter.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Podľa mňa je jednoducho super sa opustiť len tak..(myslím bez drog a iných omamných látok). A hocikedy. Niektorí to vraj nedokážu. Tomu nerozumiem. Stačí sa len vybrať do ulíc (al. neulíc), myslieť na to čo chceš, chodiť ako chceš, počúvať čo chceš, vidieť čo chceš... len ísť, kam ťa nohy (a srdce) vedú.

Raz som takto prišiel na internát z tréningu. Zničený ako po troch bláznivých kolách s nežným pohlavím (samozrejme, každý podľa seba). Sedel som na izbe, jedol som..Ale niečo mi chýbalo. O pár minút som sedel v električke, smer Dúbravka konečná zastávka. Vystúpil som z električky, vybavil povinné telefonáty, nasadil sluchátka a ponoril sa do môjho sveta samoty. Kráčal som, ako ma nohy viedli. Netušil som, kadiaľ idem a kam sa dostanem. Na tom mi nezáležalo, hlavne, že som bol sám a v ušiach mal svoju obľúbenú hudbu. Dokonca mi ani nevadilo, že začalo pršať a zatekalo mi do topánok. Ale to mi väčšinou nevadí tak či tak. Neverím na zlé počasie, iba na neprispôsobilých ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prechádzka trvala asi dve hodiny a po tých dvoch hodinách som sa cítil sťaby deviatak, ktorý spravil monitor a dostal sa na strednú školu bez prijímačiek (t.j. vraj super, lebo som to nikdy nezažil). Bohužiaľ, vlohy na matematiku sa ku mne nedostali.

Aby som to uzavrel...mám pocit, že niektorí ľudia sa boja byť sami. Vravia mi, že to nemajú radi a že by si to nevedeli predstaviť. Ja im vravím, že sám nie si nikdy. Vždy sa nájde niekto, s kým môžeš zdieľať svoje pocity, zážitky... Napriek tomu im vždy poviem, aby sa vyskúšali "opustiť" len tak, keď to cítia a uzavrieť sa len a len do seba. A možno to robí skoro každý, len to nechce priznať a bojí sa, že by ho ostatní označili za samotára a stratil by priateľov..alebo by prišiel o tých potencionálnych.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja mám, dovolím si tvrdiť, priateľov dosť, a predsa takéto okamihy milujem a myslím, že dokážu s človekom spraviť hotové divy ! (taktiež ako tri kolá...) :-P

Takže ľudia, NEBOJTE SA SAMOTY !! :)

Lukáš Štrba

Lukáš Štrba

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som spisovateľ a ani nikdy nebudem. Napriek tomu ma však písanie baví už odmala, tak prečo sem-tam niečo nenapísať? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu